OFERTA
Wykonujemy diagnostykę, naprawę i regenerację wtryskiwaczy i pomp wysokiego ciśnienia typu Common Rail. Regenerujemy pompowtryskiwacze. Regenerujemy wtryskiwacze, pompowtryskiwacze i pompy CR do samochodów osobowych , dostawczych, ciężarowych, maszyn rolniczych i budowlanych.
Regenerujemy wtryskiwacze:
Regenerujemy wtryskiwacze Common Rail, oraz:
1-sprężynowe, mechaniczne,
2-sprężynowe
Pompowtryskiwacze
Oferujemy czyszczenie i testowanie wtryskiwaczy piezoelektrycznych,
Ekspertyzy wtryskiwaczy - zdjęcia z mikroskopu, badanie pod kątem uszkodzeń i obecności zanieczyszczeń
Naprawiamy wtryskiwacze do silników m.in:
14 V : TDI, TDCi, HDI, CD, CDI, DCi, CRDi, CDTi, CTDi, i-CTDi, CiTD, JTD, MultiJet, D-4D, VCDi, itp.
montowanych w samochodach osobowych marek m.in:
Alfa Romeo, Fiat, Lancia, Audi, BMW, Ford, Mercedes Benz, VW, Opel, Porsche, Seat, Skoda, Smart, Citroen, Dacia, Peugeot, Renault, Daewoo, Hyundai, Isuzu, KIA, Ssang Yong, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Jaguar, Land Rover, Rover, Saab, Volvo, Chevrolet, Chrysler, Jeep, Subaru, Suzuki, Toyota
oraz do silników montowanych w samochodach dostawczych, ciężarowych, maszynach budowlanych, rolniczych:
DAF, John Deere, New Holland, Perkins, Sisu, Kubota, Iseki, MAN, Mercedes Benz, Iveco, Renault, Scania, Volvo, Fiat, Kamaz, CDC, Cummins, EuroCargo, Midlum, FE, JCB, Caterpillar, Komatsu i inne
Najczęściej występujące objawy uszkodzonych wtryskiwaczy:
- błędy w pamięci sterownika silnika dotyczące działania wtryskiwaczy,
- zapalona kontrolka świec żarowych - sygnalizująca niesprawność,
- niepokojące odgłosy pracy silnika, stukanie, szarpanie,
- uszkodzony tłok (pęknięty lub wypalony),
- ciężki rozruch silnika lub brak rozruchu,
- problem z wyłączeniem silnika lub samoczynne wyłączanie się silnika,
- nie równa praca na biegu jałowym,
- odczuwalny spadek mocy silnika,
- widoczne zadymienie (czarne lub białe),
- brak możliwości osiągnięcia wysokich prędkości obrotowych silnika,
- nieszczelność zewnętrzna (silnik zalany olejem napędowym),
- zwiększony stan oleju silnikowego,
- zbyt duża ilość paliwa odprowadzana jest na przelew wtryskiwacza (badanie menzurkami podczas pracy silnika).
- nadmierne zużycie paliwa
REGENERACJA WTRYSKIWACZY COMMON RAIL BOSCH
WięcejREGENERACJA WTRYSKIWACZY COMMON RAIL DELPHI
WięcejREGENERACJA WTRYSKIWACZY COMMON RAIL DENSO
WięcejNAPRAWA WTRYSKIWACZY COMMON RAIL SIEMENS
WięcejREGENERACJA WTRYSKIWACZY PIEZOELEKTRYCZNYCH
WięcejREGENERACJA POMPOWTRYSKIWACZY
WięcejNAPRAWA WTRYSKIWACZY JEDNOSPRĘŻYNOWYCH I DWUSPRĘŻYNOWYCH
WięcejDIAGNOSTYKA I NAPRAWA POMP WTRYSKOWYCH CR
WięcejDEMONTAŻ ZAPIECZONYCH WTRYSKIWACZY I ŚWIEC ŻAROWYCH
Więcej